Skip to main content

Dla wielu Sprzedawców aut używanych oferowanie Gwarancji GetHelp.pl to wyzwanie. Sprzedajecie, tak jak to robiliście przez wiele lat. Pojawia się Gwarancja, która — bez wątpienia — jest kluczowym elementem auta dającym bezpieczeństwo obu stronom transakcji i wtedy pojawia się wyzwanie. Jak to robić? Jak zaoferować Klientowi Gwarancję, tak aby było to skuteczne?

Przygotowaliśmy dla Was pięć trików, które mogą ułatwić Wam oferowanie Gwarancji GetHelp.pl. Oto one:

🔵 1. Ogłoszenie — pierwszy krok w sprzedaży Gwarancji GetHelp.pl

Sprzedaż aut używanych to wielowątkowy proces. Najczęściej zaczyna się od portalu. Tam wrzucacie zdjęcia oraz opis pojazdu. Mogłoby się wydawać, że to mało istotny wątek. Opis — coś tam napiszę. Zdjęcia — jakieś tam zrobię. Nic bardziej mylnego.

Opis jest pierwszym krokiem do skutecznej sprzedaży auta. Dlatego już na wstępie warto poinformować Klienta o przewadze, którą posiadasz, a więc o Gwarancji GetHelp.pl. Informacja o Gwarancji to dodatkowy impuls do wykonania telefonu do Ciebie. Klient już na początkowym etapie otrzyma informacje o pakiecie bezpieczeństwa, który otrzymuje.

W ogłoszeniu napisz, że do auta dodajesz Gwarancję na auto używane GetHelp.pl, a także umieść informację, jaką wartość daje Klientowi, np.:

  • Bezpieczeństwo aż na rok

  • Brak zmartwień w przypadku ewentualnej awarii

  • Pomoc GetHelp.pl w całym procesie obsługi awarii!

Informacja o Gwarancji GetHelp.pl w ogłoszeniu jest kluczowa dla powodzenia Twojej sprzedaży!

🔵 2. Wklejki.pl — obraz mówi więcej niż słowa

Czy wiesz, że współpracując z GetHelp.pl możesz skorzystać ze strony Wklejki.pl? Pewnie zastanawiasz się, czy tego potrzebujesz. Tak, potrzebujesz!

Wklejki.pl to rozwiązanie dedykowane Sprzedawcom aut używanych, którzy współpracują z GetHelp.pl. Jak ono działa?

Wklejki.pl to system, gdzie wrzucasz zdjęcie pojazdu, które ma pojawić się w portalu ogłoszeniowym. W zamian Wklejki.pl oddają Ci grafikę, na której znajdują się wyróżniki Twojej oferty. Na zdjęciu pojawi się informacja o Gwarancji GetHelp.pl.

Co to oznacza? Że Klient nie wejdzie jeszcze w ogłoszenie, a już będzie posiadał informację o tym, czym wyróżniasz się pośród tysięcy aut używanych. Grafiki są atrakcyjne i mają różne możliwości konfiguracyjne.

Wklejki pomagają Ci w kompleksowym tworzeniu ogłoszeń. Dzięki nim wyróżniasz się na tle konkurencji i już na początkowym etapie informujesz Klienta o oferowanej przez siebie Gwarancji GetHelp.pl.

wklejki.pl
Sprawdź! Wklejki.pl!

🔵 3. Powiedz Klientowi o Gwarancji GetHelp.pl, kiedy będziesz z nim rozmawiał — prosty krok

Ogłoszenia mamy odhaczone. Mamy w porządku opis, a także zdjęcie, które wyróżnia się na tle innych ogłoszeń. Ale co jeśli Klient zadzwoni?

Tak jak informujesz o cechach pojazdu odpowiadając na liczne pytania Klienta, tak samo musisz wyjść z inicjatywą informowania o wyróżnikach. Jeśli Twoje auto posiada coś ekstra, to czekasz aż Klient dopyta i wtedy z wielką radością się tym pochwalisz? Pewnie nie!

Dlatego, to co wyróżnia Twoje auto musi być podane Klientowi na tacy. Gwarancja GetHelp.pl również. Czy to jest coś skomplikowanego? Nie. Wystarczy, że w czasie rozmowy z Klientem poinformujesz go, że auto posiada Gwarancję GetHelp.pl i w kilku słowach wyjaśnisz, o co chodzi w tym produkcie.

To istotny wyróżnik w Twoim procesie sprzedaży.

Jeżeli posiadasz ciekawe auto w swojej ofercie to czy trzymasz je zamknięte w garażu, tak żeby nikt go nie widział? No właśnie! To samo dotyczy Gwarancji na auta używane GetHelp.pl. Jeśli ją pokażesz, to jesteś w połowie sukcesu — nie tylko do sprzedaży samej Gwarancji, ale sprzedaży auta z Gwarancją.

🔵 4. Gwarancja w cenie auta — skuteczność 100%

Cały czas doskonalimy swój produkt i rozmawiamy ze Sprzedawcami aut używanych z całej Polski. Jaki wniosek?

Najskuteczniejszą metodą sprzedaży aut z Gwarancją GetHelp.pl jest oferowanie gwarancji w cenie auta.

Jeżeli jesteś po wstępnej rozmowie z Klientem i przechodzi do spraw ceny to wyglądać to powinno tak:

Klient: Wszystko jest okej. Auto mi się podoba. Zatem przejdźmy do ceny.
Sprzedawca: Auto kosztuje 35.000 zł, natomiast w jego cenę wliczona jest również Gwarancja GetHelp.pl która chroni na wypadek awarii aż przez rok. Nie negocjuję ceny, bo zabezpieczam Pana na kolejne 12 miesięcy. Jeżeli auto ulegnie awarii – może Pan spać spokojnie.
Klient: 😎

Gwarancja to Twoja przewaga w sprzedaży auta. Wykorzystaj ją. Nie musisz rezygnować z kilku tysięcy swojej marży. Możesz dać Klientowi coś więcej. Co Ci to daje:

  • nie rezygnujesz z marży

  • dajesz bezpieczeństwo Klientowi i sobie

  • nie martwisz się, że Klient wróci do Ciebie z problemami

🔵 5. Gwarancja na każde auto — jeżeli chcesz obsługiwać Klientów na wysokim poziomie

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma znaczyła więcej na rynku, to wprowadzasz pewne standardy. One mogą dotyczyć różnych przestrzeni. Jednym z nich jest standard gwarancyjny.

Jeżeli oferujesz Gwarancję GetHelp.pl do każdego auta, to świadczy to o wysokiej świadomości w Twoim biznesie. Piszemy o tym, bo niektórzy Sprzedawcy lubią kombinować. Wybierają auta z większym prawdopodobieństwem awarii lub z większym przebiegiem. I to jest błąd.

Gwarancja GetHelp.pl to produkt, który zabezpiecza Twojego Klienta i daje mu spokój. To nie jest produkt dedykowany wadliwym pojazdom.

Gwarancje GetHelp.pl to standard świadczący o Sprzedawcy i jego podejściu do biznesu.

Gwarancja do każdego auta = powodzenie transakcji